DIY - læbescrub

Så har jeg endnu en DIY klar til jer. Det er en jeg selv har glædet mig meget til at prøve af og glæder mig
allerede til næste gang.

Det skal du bruge:
1spsk sukker
1tsk honning (ikke flydende)
1tsk olivenolie
½ tsk vaseline.
Lille bøtte (kan købes i Søstrene Grene til ca. 2kr) -Jeg brugte selv nogle fra The Body Shop.


























Sådan gør du:
Bland alle ingredienserne i en skål, når dette er gjort kommer du dem i en lille bøtte.
Sæt det i køleskabet i 10 minutters tid så det flydende ikke ryger væk fra resten af blandingen. Når
blandingen er stivnet sammen tager du det ud.
Når det så er blevet lidt blødere kommer du det på læberne og lader det sidde i nogle minutter, hvorefter du
vasker af med varmt vand og kommer et lag læbepomade/vaseline på.


















6 kommentarer:

  1. Fedt! SKal jeg helt klart prøve! Tak :)

    freephotographersdk.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil meget gerne høre om din oplevelse med det, når du har prøvet det. :)

      Slet
  2. Lækkert! Det skal da afprøves!!:-D
    http://sofiebruun.blogg.no

    SvarSlet
    Svar
    1. Fortæl mig om det, når du har prøvet det. :D

      Slet
  3. Har selv prøvet det før, og det virker. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er vi bestemt enige. :)

      Slet