GIVEAWAY

Så er det tid til en giveaway. Jeg har sammen med mine veninder lavet en video, i den video kan I se præmien, samt hvad I helt præcist skal gøre for at være den heldige vinder af denne giveaway.



Her er links til de ting du skal gøre, for at deltage:
-Like ENBEAUTYSHOP på facebook. Siden der har været så søde at sponsorere gaven.
-Følg bloggen, der kan I vælge at følge via. bloglovin, som jeg personligt foretrækker. Dette kan gøres via. dette link, ellers kan I følge den via. google, der er en knap nederst på bloggen under 'Faste Læsere'.
-Når de 3 ovenstående ting er gjort, så skal I kommentere dette indlæg på bloggen, vælg 'Navn/Webadresse', så kan I kommentere under jeres eget navn, hvis I ikke har en google profil. (Webadresse behøves ikke).
Det I skal kommentere er, at I har gjort tingene, samt jeres navn på facebook og en e-mail jeg kan kontakte jer på(eller link til jeres facebook profil).

Sidste tilmeldingsfrist er når jeg begynder i skole igen, så I har en hel sommerferie at tilmelde jer i. ;)

Held og lykke til alle deltagere!























[SPONSORERET INDLÆG]

8 kommentarer:

  1. Julie Klinke1:01 PM

    Hejsa har nu gjort alle tingene <3 Vil vildt gerne vinde.
    Min mail: Julie.klinke@live.dk

    SvarSlet
  2. har gjort alle tingende :) håber jeg vinder!
    email: Maili_ngo@yahoo.dk

    SvarSlet
  3. Anonym4:26 PM

    Så har jeg endeliglig gjort tingene. Håber jeg endelig har en chance for at vinde den <3
    Navn: Michelle Tran
    E-mail: tran.michelle@ymail.com

    SvarSlet
  4. Hejsa:D

    Har fået gjort tingene som befalet :)
    her har du min e-mail: fatima-al.2@hotmail.com

    Hilsen Fatima

    SvarSlet
  5. Deltager. :D

    Line Ehlig Petersen
    lineehlig@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Mega fed giveaway! :D

    Josephine Prior Mulbjerg
    josephinemulbjerg@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Følger jer alle steder og deltager! ;-)
    LauraLNNielsen@yahoo.dk
    Laura L. N. Nielsen

    SvarSlet
  8. Anonym5:53 PM

    Håber jeg vinder, det en mega fed giveaway :))


    Terese Geson Aggerholm
    Tasilopia@hotmail.com

    SvarSlet