KONFIRMATION
-Indbydelser


Jeg ved, at der er en hel del mennesker, der er begyndt at tænke på konfirmationer. Det er selv 2 år siden, at jeg blev konfirmeret, så jeg forstår udmærket godt, hvordan I har det.
I anledningen af, at I sikkert skal til at sende indbydelser ud - selv sendte jeg ud i januar - så har jeg i samarbejde med Cewe (Tidligere online fotoservice) aftalt, at fortælle jer lidt om én af deres gode konfirmationsting, I nu kunne komme hen at bruge. Der bliver dette indlæg, samt et mere.


Cewe laver nemlig indbydelser til konfirmationen, så slipper du for, at sidde og klippe-klistre ligesom min mor og jeg gjorde i januar for 2 år siden. Det var noget værre rod, men det blev flot til sidst.

Lige nu har de et tilbud på hele 25 % - dét er altså ret vildt. 25% er ret mange penge, der kan spares. 
De har priser fra 3,68kr stykket - virkelig billigt, så du kan helt sikkert spare en masse tid og penge, og så ser det sikkert også bedre ud - og mere professionelt ud, end hvis jeg skulle gøre det for jer.
NÅR du har bestilt dine indbydelser, vil du modtage dem inden for 5-7 dage. Dette betyder dog ikke, at du skal vente til en uge FØR din konfirmation. Der kan jo desværre godt ske fejl hos postmændende, og så når dine gæster ikke engang at få en invitation. Ingen invitation = ingen gæster = ingen gaver = ingen underholdning fra små fætre, der elsker biler.


De har postkort og foldekort. Begge slags i flere forskellige størrelser, så du kan finde lige dén indbydelse, der passer til DIG. 
Det er bare, at sætte en eller flere billeder ind, indtaste rabatkoden og dit kortnummer og WOILA, så er arbejdet gjort. Det kan da næsten ikke blive nemmere.

DU KAN KØBE DINE INDBYDELSER på CEWE!


// This is a danish sponsored post, so it won't be in english. Sorry. //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar