HELLO THERE MINNIE


Nu er det virkelig som om, at jeg kommer tilbage til barndommen. Da jeg var lille havde jeg nemlig en lille pakke neglelakker med de "kendte" disneyfigurer, der repræsenterede hver deres neglelak. 

I dag siger jeg pænt velkommen til Minnie. OPI har nemlig lavet (i samarbejde med Disney, hvis jeg forstår det korrekt) en lille serie med neglelakker, inspireret af Minnie Mouse. 
Det er nogle super fine farver, lyserød og røde, det er lige noget jeg kan lide, så det kan selvfølgelig ikke være bedre. 

Det er måske lidt svært at se forskel på de røde farver, men det er forskellige nuancer og nogle med glimmer og nogle uden, så det er jeg meget glad for. 
Jeg har i forvejen lidt forskellige røde lakker, men man kan aldrig få for mange.
Du kan se min neglelak samling HER.

Hvad synes I om mine nye lakker? 
Kunne I finde på at få dem selv? Eller har I dem allerede?



// Look at this cute box with some cute nail polishes in. It's all inspired by Minnie Mouse, which I personally love! 
There are 3 red colors, not exactly the same, don't worry - it's just "fake" light in the picture, which make it hard to see the correct color. And then there is this cute pink color, which matches my favorite nail polish at the moment, so I'm happy to have a new one. :)
If you want to see the rest of my nail polishes, then click right HERE.

Do you like my new polishes? Would you buy them yourself? Or do you already own them? 
Let me know - leave a comment. //

2 kommentarer: