HOW TO KEEP YOUR LIPS PERFECT


Jeg er selv en af de personer, der meget hurtigt mærker, at vinteren nærmer sig.
Mine læber bliver nemlig meget tørrer i vinterperioden.

I den anledning vil jeg da give jer lidt tips til, hvordan I kan sørge for at jeres læber bliver perfekte. 

Hermed ikke sagt, at jeg selv er god til at holde mine tips, men når jeg holder dem, så er det altså fantastisk, hvilket jo også er grunden til, at jeg vælger at give jer disse tips.


_________________________________________________________________________________


Læbescrub
Lav din egen læbescrub. Hvis du gør det med en veninde er det hyggeligere. 
En læbescrub er ligesom en bodyscrub, denne scrub hjælper dog bare dine læber istedet.

Jeg har tidligere haft lavet en lille "opskrift" på en læbescrub, tjek den ud her.



Tandbørste
Jeg må indrømme, at jeg aldrig har været fan af dette, men det virker for nogle.

Tag en seperat tandbørste (det er jo ikke særlig lækkert at børste tænder i læbe kød) og børst stille og roligt dine læber.
På den måde - får du ligesom med scrubben - den døde hud væk.



Læbepomade
Det vigtigste tip er helt sikkert læbepomade eller vaseline.
Dermed ikke sagt, at du skal overdrive, for det kan sagtens give en forkert virkning, hvor dine læber til sidst ikke kan tåle det, og faktisk gør dem tørre og ulækre. Forestil dig det på den måde, som når dine hænder har været i vand i lang tid og er blevet ulækre.

Læbepomade skal mindst smørres på 2 gange om dagen; morgen og aften.
Derudover råder jeg jer til at tage en læbepomade med i tasken, ligemeget om du skal i skole, til fest, hos en veninde, eller hvad du skal.

Når dine læber så bliver tørre (og ikke hvert femte minut) så smør et tyndt lag på læberne.
Gør det også gerne efter du har spist frokost, da læberne ofte godt kan trænge til lidt "fugt" efter maden.


Hvis du har nogle ønsker til, hvordan du kan holde xx perfekte, så lad mig vide det. 



// This is a new serie of mine, it's called "How to keep your -- perfect". Today it's all about lips.
First of all you can use a lipscrub. 
You can also use a toothbrush - which I'm not a fan of.
Last, but not least; Lipbalm or vaseline - make sure not to use to much or nothing at all. A good idea is to use it every morning when you wake up, but also when you go to bed. 

Do you have any request for how to keep xx perfect? Let me know //

7 kommentarer:

  1. Great tips to keep lips smooth thanks, Thank you for visiting my blog.
    http://tifi11.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Your welcome! :-)
      And anytime - some of your posts was pretty good. ;)

      Slet
  2. Some great tips here hun x

    Jess
    www.momentsofbeautywars.blogspot.co.uk

    SvarSlet
  3. I am obsessed with lip balm. I'm always moisturizing. Super important. :)

    Christina
    http://kissesandflowers.blogspot.com/

    SvarSlet