LET'S MAKE A… TEA FACE!?

For et stykke tid siden modtog jeg noget lækkert te fra Your Tea, som jeg stadig samarbejder med - fantastisk firma!

Teen behøver ikke kun bruges til at drikke. Fordi denne te er så sund, så er den altså også god for huden. -Det er mange madvarer faktisk.
Nu sidder du sikkert og tænker, te - i mit ansigt? Ja, det er faktisk godt.
Jeg tænkte derfor, at jeg ville vise jer, hvordan man gør. På den måde kan I også få en dejlig lækker hud.
I behøver selvfølgelig ikke kun bruge teen fra Your Tea, I kan helt sikkert også bruge noget andet sund te.



Det du skal gøre er, at hælde teen ud i en skål samt en lille skefuld honning.
Du kan altid tilføje mere af begge dele.
Så maser du tingene sammen. 
Den honning jeg brugte er nemmest at mase sammen med teen, hvis man bruger fingrene.

Derefter kommes det i dit smukke ansigt.
Som I kan se har min hud en dårlig periode, og derfor er det lækkert med denne lille scrubbemaske. 

Hvis du prøver det, vil jeg meget gerne høre mere om det.

I anledningen af denne maske ud af denne te, vil der snart komme en giveaway.
Sørg derfor for at holde jer opdateret med bloggen, enten via. GFC eller bloglovin. 
^^Begge dele kan findes i bunden af bloggen.



// Today I wanted to show you guys an amazing tip for your face! 
I have had some tea from your tea in a long time now, and I decided to make a tea face.
What I did was that I putted the tea in a bowl with a spoon of honey. You can always add more. 
The next thing is to mix it all together and put it in your beautiful face.
That was an easy recipe, right? Your welcome darling. 
If you decide to make it, then I would love to hear more about it. //


Ingen kommentarer:

Send en kommentar