MONEY, MONEY



Eftersom, at jeg stort set har brugt mine penge op for denne måned (ja, det er rigtigt, det er kun den 14 i dag), så må jeg jo vente til næste måned med mine køb.
Det er nemlig sådan, at jeg siger, at jeg må bruge 500kr om måned til alt muligt, og resten går direkte til en konto jeg skal bruge næste år, hvor jeg ikke har nogle indkomst. Problemet er bare, at jeg brugte alle mine månedspenge på koncertbilletter (læs mere her), så jeg havde desværre ikke råd til at købe disse to fantastiske bøger.



Rebels er en bog, der er skrevet af Kendall og Kylie Jenner (bl.a. kendt for Keeping up with the Kardashians). Jeg kunne rigtig godt tænke mig at læse den, netop fordi, at det er to "reality-stjerner", der har skrevet den, og så må jeg nok også indrømme, at jeg synes det er to megaseje piger.
Kan kun fås på engelsk.

The fault in our stars er en meget populær bog, så det skulle undre mig meget, hvis du ikke har hørt om den. Jeg har set filmen, men har bare ikke fået købt bogen, hvilket jeg så også først kommer til i næste måned.
Kan fås på dansk og engelsk.

Fælles for dem begge er, at jeg vil købe dem på engelsk. Både fordi, at det er det originale sprog, og så er det bare så meget federe at læse, men mest fordi, at jeg skal læse meget på engelsk næste år, og de få bøger jeg har herhjemme på engelsk har jeg altså ikke lyst til at læse igen.

Har du læst bøgerne, eller vil du gerne læse dem?

// Have you read the two books you see on the collage I've made? 
Or is it some books that you would want to read? //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar