NEW YEARS RESULTIONS 


It's that time of the year... again. Det er tid til, at alle lover og ønsker ting, man egentlig godt ved ikke bliver holdt. Har jeg nogensinde selv holdt nogle af mine nytårsfortsæt? 
Nogle få stykker ja.. Jeg købte en computer for mine egne penge, jeg lærte at tro mere på mig selv, jeg opfyldte mit ønske om at blive mere girly og gå i kjoler - og så er der så lige alle dem, jeg ikke fik opfyldt..
Hvis det er noget, der interesserer jer, så kan indlægget fra sidste år findes her.


Hvad er det så jeg gerne vil forsøge at opnå i 2016?
For at være ærlig, så ved jeg det ikke. 2015 har været et meget turbulent år for mig, der har været oplevelser, der har gjort mig stærkere, men i den grad også oplevelser, der har svækket mig..

Jeg tror bare, at jeg vil lære og leve i nuet, og være tilstede 100% 

Jeg vil lære at styre mig selv, på den måde, at jeg ikke går efter hvad andre tænker, og om det jeg nu gør, så også vil såre andre. Jeg vil bare gøre det, der gør mig glad.

Det med at finde det, der gør mig glad, er noget jeg allerede arbejder på nu, for som I ved er mit sidste halve år blevet ændret drastisk med et langdistanceforhold, der så endte ud i et værre breakup, der virkelig har taget hårdt på mig. Så jeg skal bare samle de sidste rester sammen af mig selv, og blive hel igen, og nyde at jeg har de mest fantastiske mennesker omkring mig.

Og jeg kan allerede se frem til en reunion med mine besties fra efterskolen i starten af januar, for ikke at forglemme en reunion med hele efterskolen til februar, og diverse arrangementer med min skole og klasse - som jeg forøvrigt nu har tid til.

Jeg tror, at jeg vil se frem til et fantastisk nyt år, omgivet af fantastiske mennesker - og så vil jeg bare leve i nuet og tage tingene som de kommer. 
Og så holde mine karakterer, hvor de er, så jeg kan komme ind på det universitet jeg gerne vil ind på.


Er der noget bestemt, som du gerne vil i 2016?

2 kommentarer:

  1. super fedt indlæg
    - se det positive i alt
    // http://lifestylexblogger.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Dét er et fantastisk mål! Man kommer længst med positivitet :)

      Slet