-Anden sponsorgave


Hvis du ikke allerede har læst om min første sponsorgave fra Coolstuff, kan du læse mit indlæg her.

______________________________________________________



Nu er det tid til den anden sponsorgave fra Coolstuff. Jeg vil også indrømme, at det er dén af de to gaver jeg modtog, som jeg har glædet mig mest til at kigge nærmere på.
Det er faktisk meget spændende, og sjovt, og ikke mindst super flot!
Ser det lille "sneak peak" billede, ikke spændende ud? Eller er det bare mig, der synes det?

Det var en super hyggelig proces, også selvom den foregik over flere dage.
Det jeg modtog var en isstjerne. Du kan købe den her, til 79kr.
Super billigt! Grunden til, at jeg synes det er så billigt er, at man kan genbruge "kassen" og egentlig lave en million stjerner og sætte ild i dem på samme tid.

Jeg startede med at hælde vand i min stjerne, hvorefter den blev placeret fint og lige i fryseren.

Da jeg - med hjælp fra min far - havde fået stjernen ud af kassen så den sådan ud.
Med et sølvfad og et tændt stearinlys i, så det bare så godt ud!
Forestil jer lige en masse af dem her ude foran huset her til vinter?

Jeg har allerede lagt en ny potion vand i fryseren og glæder mig til at sætte lys i en mere.
Nu vil jeg bare sætte hovedet i blød og tænke på en super fin og kreativ måde, som jeg kan få mine lys til at stå på.


Så, hvis I ikke allerede har fundet ud af det, synes jeg bare denne her er SÅ sød og jeg glæder mig til at have en masse tændt. Selv mine forældre synes den er sød, så helt slem er den vel ikke? :)

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare vildt ud, det kan være jeg skal investere i den, også give min farmor og farfar den i julegave, de elsker bare sådan nogle ting, især ting som kan pynte i haven ;-)

    trendniq.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg helt sikkert, at du skal! Det er jo billigt for sådan en, der kan genbruges om og om igen! :-D

      Slet