QUICK AND EASY DIY FOR CHRISTMAS


Nu er det tid til den første DIY til december. Denne DIY er egentlig bare en forsmag på, at I får lov til at se en del DIY i hele december måned.

Jeg elsker jo december, og jeg var lidt trist over, at jeg ikke havde noget julecover til min mobil. Derudover synes jeg også, at det er mange penge at give for et cover man bruger 26 dage... 
Dette er selvfølgelig en god anledning til at lave et cover selv.

Du skal bruge;
Et cover
Maling
Svamp
Rhinsten

Jeg har egentlig et gennemsigtigt cover, men jeg ville hellere gemme den til noget andet og bruge et Oreo cover jeg engang vandt. 
Jeg er rigtig dårlig til at tegne, så derfor klippede og printede jeg altså bare min figur ud. Er du mere kreativ, kan du selvfølgelig altid selv tegne din figur på et stykke pap/papir.

Jeg tog mit cover og printede min figur ud. 
Jeg tog min svamp(som var en grydesvamp, da jeg ikke havde en ordentlig malersvamp) og mine to blå farver. Så begyndte jeg bare at duppe på mit cover.

Da det var gjort tog jeg min pingvin og satte på coveret imens malingen stadig var våd. På den måde slipper jeg altså for at skulle sidde med lim.
Jeg tog mine rhinsten og satte dem, hvor jeg nu ønskede dem, så det gav den effekt jeg ønskede; sneen.
Jeg kom til at sætte mine blå fingre på pingvinen, så den er altså blevet lidt blå..

Det eneste minus ved dette cover er, at det er et 3D cover pga. rhinstenene. Så når jeg tager den op og ned i mine lommer så har jeg på fornemmelsen, at de godt kan falde af efter et par gange, men så sætter jeg bare nogle nye på.


Hvis du vælger, at lave et lign. cover så skriv gerne en kommentar med et link til et billede, eller tag mig på instagram @simone1998x og jeg vil tjekke det ud! :)
Hvis du har forslag eller ønsker til DIY projekter, så skriv endelig!

Nu vil jeg gøre mig klar til at skulle over til nogle venner og spise.
Ha' en god weekend. :)

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare en genial ide!
    Vil helt klart lave en til min lillesøster, med noget 1D på, hun ville jo elske mig for det :-D

    trendniq.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhh ja! Jeg kan lige forestille mig det. Gør det. :-D

      Slet