YOURTEA


Ihh, hvor er jeg bare glad! Da jeg kom hjem fra skole i onsdags, stod der en dejlig lækker pakke og ventede på mig. Det er en pakke jeg har glædet mig meget til at modtage. Det er fra en side, der hedder Yourtea, så det er faktisk min første udenlandske sponsor, hvilket bare gøre det endnu mere interessant, at de vil sponsorere lille mig fra Danmark.

Som navnet lyder er det altså en te side, og da jeg elsker te, og faktisk stadig døjer med ondt i halsen kunne jeg ikke modtage pakken på et bedre tidspunkt. Det hjælper mig med at holde min hals varm, meeen... der er faktisk en meget fed bonus ved disse te. Og tro mig, jeg ved godt, at I bare sidder og tænker; Hvad snakker kvinden om, er hun blevet skør? Men nej det er jeg faktisk ikke, i hvert fald ikke mere end jeg var i forvejen. :P
Det er organisk te, så det lyder rigtig spændende.

______
Som I kan se, modtog jeg to spændende pakker.
Øverst ser i "Tiny Tea 14 dage" pakken, det koster 35$(ca. 193kr), den kan I købe her.
Nederst er der en te, der hedder "her tea". Den koster 33(ca. 182kr), den kan købes her.


Jeg vil nu teste produkterne hver især i en uges tid og så vil jeg komme med en anmeldelse af produkterne, samt forklare lidt mere om, hvad teen egentlig gør for min krop.

Glem ikke at følg dem på instagram; @yourtea og @tinyteatox




//ENGLISH
Hello there. First of all I want to say that I'm really sorry for my bad english, but I'm trying.
I recieved these two beauties from Yourtea. It is the first time that I got sponsorgifts from a country there isn't Denmark, so I'm really exited. This tea isn't a normal tea, it's an organic tea, but I will tell you much more about that in my next blogpost about yourtea, in that post I'm gonna tell you alot about how I felt the tea helped me.
You can buy the tea on Yourtea, choose your area, where you live and then you can see the price! :)
Don't forget to follow them on instagram; @Yourtea & @tinyteatox


2 kommentarer:

  1. Har ikke smagt det der the, men det ser super lækkert ud, dog ret dyrt.
    Også siger jeg dyrt, når jeg drikker marabu chokolade-mælk til 45 kroner for 8 glas, ahha ;-)

    trendniq.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er super lækkert. :-D
      HAHAHA. Det er godt du. xD

      Slet