DECEMBER GIVEAWAY


Heeej!
Jeg sidder seriøst og skriver dette indlæg med den største glæde i maven. I starten af min kalender skrev jeg, at der ikke var nogle giveaways til jer, men de ord må jeg altså tage i mig igen.
Søde Mette fra firmaet Choopin har været SÅ sød at sende mig en pakke, som jeg kan få glæde af OG EN DEJLIG LÆSER!

Jeg har nemlig fået tilsendt to stks. Copenhagen tørklæder. Du kan lige nu købe 2 for 250kr lige her.

Som I kan se har jeg allerede åbnet et af tørklæderne, nemlig det sorte, som er det tørklæde jeg kommer til at gå med. 

Men du kan til gengæld være så heldig at vinde det andet.
Det er en super flot farve, som I kan se.



Det eneste I skal gøre for at vinde dette lækre tørklæde er:
-Skriv en kommentar til dette indlæg, med din e-mail/facebook eller en anden måde jeg kan komme i kontakt med dig på, hvis du nu bliver den heldige vinder!

-For at få endnu større chance for at vinde, ville det være fedt, hvis I fulgte Chopin/Choopin's facebook side lige her. Dette er ikke et krav, men hvem vil ikke gerne like sådan en lækker side? Derudover trækker de også lod om forskellige produkter, så det er helt sikkert noget, som du ikke skal gå glip af! :)
-Sidst, men ikke mindst, ville det være fedt, hvis I fulgte bloggen. Enten på bloglovin eller Google - Begge dele kan findes nederst på bloggen. Det tager kun 2 sekunder og på den måde kan du holde dig opdateret om nye indlæg, og måske nogle nye giveaways.

Jeg glæder mig til at finde vinderen engang i det nye år! :-D

7 kommentarer:

  1. Arrrh!!! Det vil jeg vinde!! ! :)

    Signe Tue Christensen

    :) :) :) :) :)

    SvarSlet
  2. Lækkert! Ville være fedt at vinde :)
    Min blogmail; wonder.me.art@gmail.com

    http://wondermeart.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Det ville da være fedt lige at vinde. Min mail: mathildekjakobsen@aars.dk

    SvarSlet
  4. Jeg elsker tørklæder! offentliganna@gmail.com

    SvarSlet
  5. Lækkert!
    Min blogmail: bloggingbyceylan@hotmail.dk

    http://bloggingbyceylan.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. Email: Marielerche@live.dk

    SvarSlet
  7. De tørklæder er virkelig pæne. Ville være fedt at vinde dem.
    Min gmail: thrille75@gmail.com

    http://foreverprettypink.blogspot.com

    SvarSlet