NEGLELAKKER


Som lovet.... et indlæg om min neglelakkesamling.
Jeg har 128 i alt lige nu. Det vil sige, at alle dem der var under halvdelen tilbage, de er altså røget i skraldespanden, jeg har simpelthen ikke plads til dem.. 

Det er kun lakkerne jeg viser, tilbehøret kan I altid få at se en anden gang, hvis I gerne vil se det.

___________________________________


Den længst til venstre er en speciel lak. Hvis jeg holder en magnet hen over så får den et bestemt mønster.






Snooki neglelakken(den med toppen som zebrastriber) - er min yndlingslak af alle! -Den er købt i USA, Florida, så ved desværre ikke, hvor man kan få dem i Danmark.

De to første er selvlysende neglelakker, så når det er mørkt.. ja, så kan man stadig finde mig.




Lakker, der krakelere. 




Hvor mange neglelakker har du? :-)

7 kommentarer:

  1. Selvlysende neglelak!?!?! Hvor kan man købe dem hennne? :)
    Og kom med et indlæg med tilbehør! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror de er købt her; http://www.zatana.dk/
      Dog købte min onkel dem på tilbudspris, så de er lidt dyre. Ellers kan du i hvert fald købe dem i Matas. :-D

      Vil jeg gøre en anden dag. :-D

      Slet
  2. Hej. :)
    Hvor har du købt Magnet neglelakken, hvor man bare skal holde en magnet over og så får den et specielt mønster? Tak på forhånd! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror det var en mine forældre købte da de var i Milano. :-D
      MIt bedste råd er, at gå på google, søg; magnetic nail polish
      Der kommer i hvert fald en del resultater op, så mon ikke du kan finde en lak et sted? :-D

      Slet
  3. Julie5:37 PM

    Jeg har 78 eller 82:) vi har vildt mange af de samme negelaker:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt at høre, at vi har de samme! :-D
      Og det er da også mange du har. :-d

      Slet
  4. Slet ikke lige så mange som dig ;)
    Sikke en lækker samling du har!
    http://timeschangindk.blogspot.dk

    SvarSlet