LØRDAGS DIY 

Computer sleeve


Jeg har jo næsten lige købt min computer, og jeg har derfor INGEN penge lige nu. Jeg mangler et sleeve eller et cover til min computer, derfor fik jeg den idé, at jeg ville da bare sy et selv.
Jeg fik hjælp af min mor, da jeg ingen erfaring har med hendes gamle symaskine. 

Jeg ville utrolig gerne have vist jer en masse billedguides, men jeg havde så meget om ørerne imens jeg lavede det, så jeg fik altså ikke taget billeder imens jeg syede. So sorry.

Jeg fik min mors gamle flistrøje, som vi så syede i. Du kan selvfølgelig bruge, hvad som helst, men tænk på, at den skal kunne holde til computeren...


I kan se de røde streger på billedet. I folder den anden del af stoffet henover, og klipper det selvfølgelig også til, så det passer til jeres computer. Så syer i sammen ca. der, hvor de røde streger er.


Her ses det færdige resultat, med computeren i.
Jeg lavede en lille "flak" i en af enderne, og klippede noget af stoffet af, så jeg foldede det henover som det ses på billedet, og så satte jeg en knap fast.
Den sorte "ring" i højre side, synes jeg selv giver mit sleeve en super sej effekt.

Det er selvfølgelig ikke det pæneste sleeve nogensinde, men det er midlertidigt, og så synes jeg det virker fint indtil jeg har pengene til et rigtigt et.


// So, I was really creative today, and I made this sleeve for my computer, since I don't have the money for a "real" one.
Look at the first picture. Fold the shirt (or whatever you're using) over, and cut it with a scissor, so it fits perfectly. Then sew the ends together where you can see the red mark I made. 
As you can see on the 2nd picture I sew a button on, and I have this black "circle" in the right side, which I think makes it looks really cool! //

1 kommentar:

  1. Anonym12:46 PM

    ej hvor smart!

    - Forresten har jeg en giveaway igang på min blog, hvor du kan vinde et CASIO ur! Tjek det ud her: http://wasteyourtimee.blogspot.dk/2014/01/jeg-har-vret-sa-heldig-at-superstar_6792.html#comment-form

    SvarSlet