-Konfirmandens liv


Som skrevet i mit andet konfirmations indlæg (se det her) så ville der komme et indlæg mere vdr. konfirmation i samarbejde med Cewe (tidligere onlinefotoservice).
Dette bliver dog ikke de eneste, jeg har også nogle andre indlæg planlagt, men de kommer først senere, så dem må I glæde jer til lidt endnu.


Dette indlæg er mest beregnet til gæsterne derude.
Er du en søster, der har ALT for mange minder med konfirmanden og gerne vil samle minderne? Eller vil du måske bare give konfirmanden en bog, som hun selv kan udfylde med de mest betydningsfulde minder? Uanset, hvorfor, så er jeg sikker på, at konfirmanden vil blive glad for gaven.

Det CEWE tilbyder er nemlig, at man kan lave "Konfirmandens liv i en bog!", jeg synes i hvert fald selv, at det er super smart.
De findes i flere forskellige størrelser, og de yder 100% tilfredshedsgaranti, FEDT!

Så hvad venter du på? Gå ind og bestil en bog til konfirmanden lige her og lige nu!
Når du ser smilet på konfirmanden, vil du takke mig for, at have delt dette lille "tip" med jer. 

Det er lige før, at jeg kunne have lyst til, at købe en og så samle mine konfirmationsminder i den bog. Det vil jo være minder for livet. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar